پورتال postandakhtan

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال postandakhtan


سپاهان درب
مقیسه: به مرور زمان آثار خروج از رکود را حس می‌کنید
خاموشی آتش جنگل‌ها بدون مردم نمی‌شود
توضیحات محمدعلی نجفی درباره برنامه‌اش برای شهرداری تهران

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

یک خبرنگار فرانسوی که در انفجار مین در شهر موصل به شدت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات، در بیمارستان جان سپرد.

ریابکوف در واکنش به انهدام یک جنگنده سوری توسط ائتلاف به اصطلاح مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا گفت: مسکو ساقط کردن جنگنده سوری توسط آمریکا را تهاجمی و کمک به تروریست‌ ها می داند.

در کنار دلایلی که قبلا برای انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزاد شهر استان گلستان مطرح شده است، مدیر کل نظارت بر امور معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از احتمال دیگری درخصوص علت وقوع این حادثه خبر داد.

ارتش عراق برای جلوگیری از حملات شبه‌نظامیان داعشی، استفاده از نقاب در شرق موصل را ممنوع اعلام کرد. داعشی‌ها در سراسر این شهر برای پوشش زنان محجبه دست به حملات خونینی می‌زنند.

کمبرندهای چرم جیر که مد شده، کارکرد ویژه‌ای دارند اما معمولاً این کمبرندها برای پوشش های رسمی استفاده نمی شوند. در این ویدیو توضیح داده می شود که چه زمان باید از این جنس کمربند استفاده کرد.

یک مقام مسئول گفت: همه ساله با فعالیت کنه‌ها در فصل گرما این ویروس از دامی به دام دیگر و درنهایت انسان شیوع می‌یابد و به دلیل پایداری ویروس در طبیعت امکان مهار آن وجود ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس،گفت: شائبه کاهش کیفیت و کم فروشی کالا در فروشگاه‌های زنجیره ای نیازمند ارائه مستندات قانونی توسط شاکیان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه مبلغ حق الزحمه اجرای امتحانات بسیار ناچیز است از وزارت آموزش و پرورش خواست در خصوص پرداخت حق الزحمه اجرای امتحانات تدبیر و بازنگری کند.

منابع نظامی تاکید کردند که ارتش سوریه حمله گسترده‌ای را علیه پایگاه‌های جبهه النصره در دو محله جوبر و عین ترما در غوطه شرقی دمشق آغاز کرده است.

منابع اعلام کردند که نیروهای نظام سوریه مناطقی را در حومه جنوب غربی رقه تحت کنترل خود در آوردند که در این مناطق میدان‌های نفتی قرار دارد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/