پورتال postandakhtan

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال postandakhtan


سپاهان درب
مقیسه: به مرور زمان آثار خروج از رکود را حس می‌کنید
خاموشی آتش جنگل‌ها بدون مردم نمی‌شود
توضیحات محمدعلی نجفی درباره برنامه‌اش برای شهرداری تهران

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: آثار خروج از رکود به مرور خود را نشان می دهد؛ بنابراین ممکن است جامعه حس کند اتفاق خاص و ویژه ای نیفتاده، اما در طول زمان خروج از رکود خود را نشان می دهد.

شهروند نوشت: «‌شانزده میلیون هکتار وسعت اراضی جنگلی کشور است؛ ١٧درصد در استان‌های شمالی و ٨٣‌درصد در دیگر نقاط کشور پخش است اما نه تجهیزات کافی است و نه نیروها.» این سخن فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، تصویری کلی از آن چیزی است که در هر آتش‌سوزی اتفاق می‌افتد؛ نیروهای اطفای حریق به دل آتش می‌زنند و گروه‌های داوطلب هم برای کمک پیش می‌روند اما هر دو با دست‌های خالی.

محمدعلی نجفی گزینه پیشنهادی شهرداری تهران در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشته است:

فرهیختگان نوشت: فاطمه هاشمی گفت: یک روز دوستان از من سوال کردند که روحانی چه شباهت‌هایی به آقای هاشمی دارند؟ من گفتم آقای روحانی هیچ شباهتی به آقای هاشمی ندارد. ایشان روزی که برای کاندیدا شدن در بهمن یا اسفند 92 رفتند، می‌خواستند با پدر من مشورت کنند، غیر از مشورت از پدر من خواستند که ایشان را حمایت کنند، پدر من هم گفتند در موقع مناسب از شما حمایت خواهم کرد.

شب گذشته ماه دچار گرفتگی جزئی شد و این پدیده در تمام شهرهای تهران و برخی کشورهای دنیا رویت شد. در این پدیده،‌ تنها بخشی کوچک از ماه درون سایه زمین قرار گرفت اما همین ماه گرفتگی جزئی هم تصاویر تماشایی خلق کرد که در گزارش تصویری زیر مشاهده می کنید.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه، اصحاب رسانه معمار فکری جامعه هستند، گفت: خبرنگار نسبت به سایر اعضای جامعه باید از هر لحاظ تقدم داشته، مشکلات جامعه را منعکس و به موقع اطلاع رسانی کند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: خبرنگاران روحیه مطالبه گری غیر محافظه کارانه خود را تقویت کنند.

خانه ملت نوشت؛ نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساماندهی دستفروشان و اختصاص فضایی به آن ها سوء استفاده در این زمینه و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

روزنامه ایران نوشت: صدور پیش پروانه یا دستورموقت برای طرح‌های ساختمانی ممنوع است، براین اساس هیچ شهرداری منطقه‌ای نمی‌تواند پیش پروانه صادر کند، چراکه صدور پیش پروانه در سال‌های اخیر پیش از طی مراحل قانونی از سوی شهرداری تهران، موجب شده تا پایتخت، امروز با حجم انبوهی از گودهای پر خطر و در معرض خطر روبه‌رو باشد.

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های «رسالت» و «مهرایران» افزایش سقف وام‌ قرض‌الحسنه از ۱۵ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان را ابلاغ کرد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/